poniedziałek, 15 grudnia 2014

Hello wilde word!

Hej! 
Mam na imię Julia. Ten blog zapewne nie będzie się wyróżniał niczym od innych blogów o modzie, urodzie, itp. Postanowiłam jednak stworzyć go, ponieważ uwielbiam pisać. Czasem nie mam z kim się podzielić przemyśleniami na temat książki czy serialu, bo moi znajomi przeważnie czytają inne książki niż ja i oglądają kompletnie inne seriale.
Moją drugą miłością zaraz po muzyce (w co wlicza się zarówno jej słuchanie jak i śpiew i taniec) jest czytanie. Albo ogólnie kultura (książki, kino, itp.). 
Jeżeli chodzi o moje ulubione książki, to zdecydowanie będą to ''Igrzyska Śmierci'', ''Niezgodna'', ''Dary Anioła'', ''Wampy'' i ''Cienie sukuba''. 
Natomiast moje ulubione filmy, to ''Igrzyska Śmierci'', ''Niezgodna'', ''Zmierzch'' (tak, wiem), ''Pan i Pani Smith'', '' Ten niezręczny moment '', ''Millerowie'', '' Narzeczony mimo woli'', ''Pitch Perfect'', ''Randka z gwiazdą'' (dzieciak ze mnie, hihi), i ''Kac Vegas''.
Nie będę wymieniać wszystkich moich ulubionych aktorów i aktorek, bo straaasznie tego dużo ,ale najbardziej lubię Angelinę Jolie, Brada Pitt'a, Emmę Stone, Woodiego Harrelson'a, Jennifer Aniston, Milę Kunis, Ryana Gosling'a, Emmę Roberts, Annę Kendrick, Ellen Page, Jima Parsons's i Bradleya Cooper'a (i tak wyszło tego tużo, ale mam wielu więcej). 
Jeżeli jesteście zainteresowani jakie filmy oglądałam i jak je oceniłam, zapraszam na moje konto na filmwebie: http://www.filmweb.pl/user/YourBlackHeart
Z kolei moje ulubione seriale to ''Pretty Little Liars'' (ps: jestem redaktorką na blogu http://inlovewithpll.blogspot.com/) i ''The Originals''. 

Mówiąc troszeczkę więcej o mojej skromnej osobie, dodam tutaj kilka mini faktów o mnie (ale taki post pojawi się osobno):
- nie mam chłopaka, jestem forever alone (single team! :D) 
- jestem dużym dzieckiem, kocham pluszaki, bajki (i filmy) Disney'a i często zachowuje się jak pięciolatek 
- moja ulubioną bajką Disney'a jest Mulan 
- odnosząc się do ostatniego faktu, nie, nie jestem otaku, nie słucham k-popu (po prostu bardzo lubię tą bajkę, plus sentyment z dzieciństwa)
- słucham głównie popu, ale jestem zdania, że słucha się muzyki, a nie gatunku, więc nie mam dokładnie sprecyzowanego gustu muzycznego 
- wszyscy mówią, że mam ładne oczy, ale ja nie widzę w nich specjalnego, jak na moje oko są przeciętne (haha taki suchar
To na razie tyle, jeśli chcecie coś o mnie wiedzieć, zapytajcie, albo odpowiem, albo zbiorę te pytania do posta o faktach.

W sumie, nie mam Wam nic więcej do przekazania. 
Jeżeli utożsamiacie się z moją osobą, macie podobny gust książkowy lub filmowy, mam nadzieję że zostaniecie tu dłużej. 
Adiós mío! Trzymajcie się i pa! :) 

23 komentarze:

  1. Cieszę się, że piszesz bloga Hazzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też oglądam PLL & TO! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! Na pewno będę go odwiedzać codziennie :) Polecam Ci także seriale; pamiętniki wampirów, the fosters, teen wolf, pltkara, pamiętniki carrie i Ravenswood (spin-off pll)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych seriali oglądam już Ravenswood, a reszta jest na mojej liście do obejrzenia <3
      Miło mi :)

      Usuń
  4. Już mi się tu podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią znów zaglądnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się to, że starasz się i na każdy komentarz odpisujesz. W ten sposób wszyscy mogą czuć się docenieni i jest miło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. *w książkach chyba niezgodna a nie ''niegodna''?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie jest napisane ''Niegodna''? :D

      Usuń
    2. serio tego nie widzisz? Ty to napisałaś, a do tego jest napisane pogrubioną i widoczną czarną czcionką ;)

      Usuń
    3. Aaa, bo napisałam 2 razy ''Niezgodna'' i jedno napisałam dobrze a drugie źle :D Dziękuje ;)

      Usuń
    4. Spoko ;) na początku przez chwilę pomyślałam, że serio ''niegodna'' - i chyba nawet jest taka książka - inni widocznie też tak pomyśleli :D

      Usuń
  8. super :) ja czytam książki; Sary Shepard PLL, zaczynam ,,zostań jeśli kochasz'', chcę przeczytać i kupić sobie '' Love Rosie'' i zobaczyć film przy okazji (polecam!) chcę czytać '' Krąg'' i dalsze części tej serii, ''Wybranych'' i inne. Chcę zobaczyć filmy; ''Love, Rosie(gorąco polecam!), ''Zostań, jeśli kochasz'' '' Niezgodna'', ''Kochaj i tańcz'' Widziałam; ''Gwiazd naszych wina'', ''Randka z gwiazdą'' ''Juno'' ''Charlie'' ...... Pozdrawiam ~S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na półce do przeczytania czekają: Dary Anioła, Gone, Niezgodna, Zbuntowana, PLL Kłamczuchy, Zostań jeśli kochasz, W śnieżną noc i Więzień Labiryntu ^^
      Też mam zamiar kupić Love Rosie, Charlie i Wybrani :)
      PS: Nie czytałam Darów Anioła i Niezgodnej, ale oglądałam filmy i wiem że książki będą świetne, więc już mówię, że to moje ulubione haha <3

      Usuń
    2. ''Dary Anioła: Miasto Kości'' oglądałam i teraz czekam na drugą część ''Dary Anioła: Miasto Popiołów'' <333 i mam nadzieję, że Clary będzie z Jace'em <3
      ''Dary Anioła: Miasto Kości'' Cassandry Clare zaczęłam czytać :D
      ps: muszę oglądnąć ,,Love, Rosie'' zwiastun jest meeeega ;)

      Usuń