wtorek, 16 grudnia 2014

Winter Tag

Hej! 
Mamy 16 grudnia, a to najwyższy czas, żeby zrobić Winter Tag! 
Zapraszam do rozwinięcia :)
1.Twój ulubiony lakier do paznokci?
Ten lakier jest moim ulubionym przez cały rok, ale szczególnie w zimę, bo ma czerwony kolor, który bardzo kojarzy mi się ze świętami! 
Na paznokciach trzyma się (przynajmniej w moim przypadku) około 4,5 dni, co może nie jest super, ale to i tak coś jak na moje paznokcie. 
Wibo Express growth nr 483
(przepraszam, że sama nie robię zdjęć, ale chwilowo mam mały problem z kamerą, którą robię zdjęcia, więc dopiero za tydzień na moim blogu będą pojawiały się zdjęcia w jakości HD zrobione przeze mnie) 


2. Twoja ulubiona pomadka? 
Moja ulubiona pomadka (również przez cały rok) to zdecydowanie Baby Lips. Ja mam akurat kolor Cherry Me. Ta pomadka nadaje prześliczny kolor i świetnie nawilża, czyli daje wszystko co możemy od niej oczekiwać. 
Dodatkowo ostatnio pokochałam błyszczyk z essence XXXL longlastig lipgloss. Nadaje genialny kolor i stosunkowo długo otrzymuje się na ustach (jak na moje potrzeby, troszeczkę za krótko). Jedyny jego minus jest taki, że trochę wysusza usta. Ja jestem w posiadaniu koloru nr 4 I love pink. 


3. Najcieplejsze ubranie na zimę?
W tym roku pokochałam ''futrzaste'' sweterki! Są bardzo ciepłe i prześliczne! Mam na razie tylko dwa, ale na pewno będę mieć więcej! 
Jeden z nich jest zwykły granatowy, którego zdjęcie widzicie niżej.
Drugi jest czarny, bardzo luźny i sięga za uda. Z przodu ma biały liczbę 98 (nie mogłam znaleźć zdjęcia)
Oba są z H&M.

4. Ulubiony zapach świec na zimę?
Ja absolutnie kocham świece i woski, więc wybór był dla mnie dość ciężki, bo mam ich sporo.
Jeśli chodzi o świecę, to będzie to Extremely Chocolate, którą kupiła rok temu w Rossmanie. Pachnie genialnie ciemną czekoladą i niesamowicie kojarzy mi się ze świętami.
Z wosków, wybrałam tematyczny, ponieważ jego nazwa to Snow in Love. Nie potrafię do końca określić jego zapachu, ten zapach kojarzy mi się trochę z odświeżaczem do powietrza. 


5. Ulubiony napój na zimę?
Herbata, gorąca czekolada lub kakao. Nieważne jaka firma, ważne żeby było dobre :D


6. Ulubiony film? 
Moim ulubionym filmem świątecznym (czyli też zimowym) jest ''Grinch świąt nie będzie''. Kocham ten film, występuje w nim Jim Carrey, czyli jeden z moich ulubionych aktorów. Jest naprawdę zabawny, ale pamiętam że jak oglądałam go kiedy byłam mała to bałam się Grincha :D 
Polecam każdemu ten film, nawet wzruszyłam się na końcu. 
Jestem chyba jedyną osobą na całym świecie, która nie lubi Kevina, haha. 


7. Ulubione danie na Święta?
Sama nie wiem... może czerwony barszcz albo zupa grzybowa. Nie jestem do końca pewna, raczej lubię wszystkie dania wigilijne (oprócz śledzi, fuuu). 


8. Ulubiona świąteczna piosenka?
Last Christmas i All I wan for Christmas is you :) Kocham te piosenki od lat <3 
Polskich za bardzo nie lubię, bo są trochę przygnębiające. Lubię chyba tylko ''Jest taki dzień''. Może inaczej, lubię polskie piosenki, ale nie tak bardzo jak angielskie :) 



9. Ulubiona świąteczną dekoracja?
Od chyba 2 lat mam w pokoju taką mini choinkę, zawsze robię z papieru łańcuch i bombki, a potem przywieszam je na nią. Uważam, że jest strasznie urocza :) 



10. Wymarzony prezent pod choinkę?
W tym roku wyjątkowo nie mam pojęcia co chcę dostać na święta, ale jeśli chodzi o taki wymarzony prezent, to chciałabym kucyka. Czemu nie :P


11. Jak i gdzie spędzasz tegoroczne Święta?
Na początku zawsze jadę do babci. Później jadę do taty (moi rodzice są po rozwodzie), a na końcu jadę na wigilię do mojej cioci, która mieszka pod nami, bo to ona organizuje taką główną wigilię dla mnie, mojej mamy i mojego ojczyma (ponieważ jest to jego mama). Mam nadzieję, że za bardzo nie pogubiliście się w mojej sytuacji rodzinnej :D W każdym razie moja przyszywana ciocia to teściowa mojej mamy :) 

12. Ulubione akcesoria na zimę?
Mam komplet czapki i komina, pasujących do mojej kurtki. I to chyba tyle. Nie mam jakichś ulubionych akcesoriów. 

13. Ulubiona świąteczna/rodzinna tradycja? 
Nie mam tradycji rodzinnej, ale za to bardzo lubię taką mini tradycję, że najmłodsza osoba rozdaje prezenty rodzinie. W dwóch na trzy przypadki to ja jestem tą osobą, a kocham dawać ludziom prezenty z pod choinki, nie wiem czemu, po prostu to lubię :) 

I to by było na tyle w tym tagu. Jeżeli również go zrobicie zostawcie mi linka pod spodem :) 
Do zrobienia tego tagu nominuję Martynikę, moją koleżankę ''po fachu'', także czekam <3


PS: Zdjęć których tu użyłam nie zrobiłam sama, tylko znalazłam je w sieci.
Do zobaczenia następnym razem! Pa <3 

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam ''Last Christmas'' i też piję gorącą czekoladę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martynikę z inlovewithpll?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za modą, makijażem itp., ale lubię filmy, seriale, książki, muzykę i dekoracje świąteczne. Uwielbiam ubierać choinkę. <3 Też bym chciała kucyka i nauczyć się jeździć na koniu, jeździłam już około trzech razy próbnie.

    OdpowiedzUsuń