poniedziałek, 2 listopada 2015

Na poważnie... #1 Jak poradzić sobie z prześladowaniem

Hej :) 
Dzisiaj mam dla Was pierwszy post z serii ''Na poważnie''. Będę w niej poruszać kompletnie inne tematy niż poruszałam do tej pory. 
Zapraszam do rozwinięcia!

Dzisiejszy temat to prześladowanie, a bardziej jak sobie z nim poradzić. Chodzi mi tutaj o prześladowanie w szkole, internecie.
 

Powiem Wam, że ciężko mi się odnieść do tego tematu, ponieważ sama na szczęście prześladowana nie byłam. Dlatego to co Wam powiem nie będzie sprawdzone przeze mnie, ale wiem że pomaga.
Przede wszystkim, powiedzcie o tym osobie dorosłej. Uwierzcie mi, sami sobie z tym nie poradzicie. Najlepiej rodzicom lub nauczycielom. Tak naprawdę to jest klucz. Większość młodych ludzi boi się zwrócić do osoby dorosłej, bo myślą, że to pogorszy sprawę, a wręcz przeciwnie - bardzo pomoże. Jednak jeśli nic to nie da, po prostu postawcie się Waszym prześladowcom. Powiedzcie, że macie ich gdzieś. Nic nie zdemotywuje takich ludzi bardziej niż to. Jak zobaczą, że macie ''wywalone'' na ich głupie zaczepki, natychmiast znajdą sobie kogoś nowego. 
Jeśli chodzi o internet, zróbcie dokładnie to samo. Powiedzcie o tym osobie dorosłej i usuńcie konto na danym portalu. Stalking jest nielegalny, dlatego osoby prześladujące Was w internecie mogą ponosić konsekwencje prawne. 
Moja rada numer jeden jest taka: Nie przejmujcie się! Będzie tylko lepiej i chociaż teraz myślicie, że to najgorszy czas w waszym życiu i nigdy nie będziecie szczęśliwi, tak nie jest, uwierzcie mi. 

Mam nadzieję, że ten post Wam w jakiś sposób pomógł. Jeśli chcecie porozmawiać, piszcie na maila: hazzykontakt@gmail.com 

Do zobaczenia!

5 komentarzy:

  1. Hej. Bardzo mądry, motywujący post. Bardzo spodobał mi się sposób Twojego pisania, zacznę częściej tu wpadać <3.

    Zapraszam na swojego bloga: http://realphotosreallife.blogspot.com/
    instagrama: https://www.instagram.com/hopessphotos/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo <3
    Z chęcią zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy następny post??? Tęsknimy :* <333

    OdpowiedzUsuń