poniedziałek, 29 lutego 2016

I Love Movies Tag

Hej :) 
Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem idealnym dla mnie, czyli tagiem miłośnika filmów. 
Byłoby mi bardzo miło, gdybyście odpowiedzieli na te pytania w komentarzach. 
Zapraszam do rozwinięcia!
Przejdźmy od razu do pytań, które przetłumaczyłam z angielskiego, dlatego przepraszam za wszelkie błędy:

1. Ulubiony film wszech czasów? 
Nie umiem wybrać jednego, ale moje kilka ulubionych to: Millerowie, Niezgodna, Gwiazd Naszych Wina, Shrek, Mulan, Cudowne Tu I Teraz, The Duff, Pitch Perfect, Harry Potter, Zmierzch, Strażnicy Galaktyki, Jurassic World, Ten Niezręczny Moment i The First Time.
2. Ulubiona scena z filmu? 
Mam kilka takich z różnych filmów:
- The Duff - scena z kamienia i finałowa
- Cudowne Tu I Teraz - bal 
- Pitch Perfect - riff off i scena finałowa 
- Zmierzch: Przed Świtem cz. 2 - bitwa 
(to tylko kilka przykładów, wymienienie wszystkich zajęłoby wieki) 
3. Ulubiony aktor/aktorka? 
Tu również mam dużo: 
Aktorki - Angelina Jolie, Emma Stone, Shailene Woodley, Jennifer Aniston, Emma Roberts i Rebel Wilson.
Aktorzy - Brad Pitt, Bradley Cooper, Miles Teller, Michael B. Jordan, Zac Efron, Channing Tatum, Dylan O'Brien, i Jim Carrey
4. Najbardziej denerwująca aktorka/aktor? 
Hmm... Pewnie mam taką/takiego, ale na tę chwilę sobie nie przypominam.
5. Najlepszy reżyser? 
Tim Burton, Steven Spielberg. 
6. Ulubiony film, który jest ''grzeszną przyjemnością'' (mam nadzieję, że wiecie o co chodzi)?
Zmierzch. Dlatego, że ludzie w większości mówią iż jest słaby, natomiast ja go bardzo lubię. 
7. Ulubiony wyciskacz łez? 
Gwiazd Naszych Wina.
8. Postać z filmu, która najbardziej cię wystraszyła.
Szczerze ciężko mi odpowiedzieć, ogólnie praktycznie każda postać występująca w horrorach. 
9. Film który kochasz, a inni go nienawidzą? 
Jak już wspomniałam - Zmierzch i Last Minute (polska komedia, którą każdy ocenia bardzo źle, a mi się podobała). 
10. Film którego nienawidzisz, a wszyscy kochają? 
Rozumiemy się bez słów. Wszyscy tak zachwalali ten film, a mi się w ogólnie nie podobał. Zasnęłam w trakcie oglądania go. 
11. Ulubiona filmowa para? 
Brangelina <3 
12. Ulubiony film animowany? 
Shrek, Potwory i Spółka, Mulan, Mrówka Z i Toy Story.
13. Crush wśród aktorów? 
Praktycznie każdy z moich ulubionych, ale najbardziej Bradley Cooper <3
14. Ulubiony czarny charakter filmowy? 
Ogólnie nie lubię czarnych charakterów, ale jeśli można ją zaliczyć to  Maleficent z Czarownicy.
15. Który z filmów najbardziej cię zaskoczył? 
Może powiem o filmach które zaskoczyły mnie pod tym względem, że nie był to mój ''typ filmów'', a jednak mi się spodobały, są to np. : Strażnicy Galaktyki, Hellboy czy Jupiter: Intronizacja. Nie przepadam za filmami Sci-Fi, a te mi się bardzo podobały.
A jeśli chodzi o zaskoczenie pod względem fabuły, czy końca filmu, to Wyspa Tajemnic i Obłąkani (oba w podobnym stylu). Do tej pory nie mogę się pozbierać po końcówce WT.
16. Jeśli mogłabyś zatrzymać tylko jeden film, jaki by to był?
Zakładam, że chodzi o film który posiadam w wersji DVD. W takim razie byłby to Zmierzch: Przed Świtem cz.2 (wcale nie mam całej sagi Zmierzchu na DVD :D Cóż poradzę, lubię ten film).
17. Jaki film polecasz? 
Każdy który napisałam w pierwszym pytaniu oraz film Chłopiec W Pasiastej Piżamie. Moim zdaniem każdy powinien obejrzeć ten film.
18. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie i poślubić jakiegoś aktora, kto by to był? 
Bradley Cooper. Uwielbiam go i jest moim największym crush <3
19. Filmowy remake, który chciałabyś, aby nigdy nie powstał? 
Fantastyczna Czwórka (2015). Co prawda nie oglądałam pierwotnej wersji, ale oglądałam tą z 2005 roku i bardzo mi się podobała. Natomiast ta z 2015 roku mnie straszliwie rozczarowała. Akcji nie było tam praktycznie w ogóle, a na rozkręcenie się czegoś, co zakładam miało być tą ''akcją'' musimy czekać ponad połowę filmu.
20. Jesteś o krok od śmierci, jaki jeden film obejrzysz? 
Nie potrafię wybrać jednego. Ale może Shrek, bo jest to film który UWIELBIAŁAM, nie ja miałam OBSESJĘ na jego punkcie gdy byłam dzieckiem. Dlatego fajnie byłoby aby mój pierwszy ulubiony film obejrzeć po raz ostatni.
21. Ulubiony rodzaj filmu i ulubiony film z tego rodzaju? 
Komedia, a ulubiony film to chyba Millerowie.
22. Jaki pierwszy film pamiętasz, że oglądałaś w kinie? 
Nie mam pojęcia tak szczerze. Za pewne były to późniejsze części Shreka :D

To by było na tyle. 

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :) 
Do zobaczenia!

5 komentarzy:

  1. Polecam Zostań, jeśli kochasz, Love, Rosie, LOL, Akademię Wampirów, Dary Anioła: miasto kości, Więzień Labiryntu, Zmierzch i Igrzyska Śmierci moje ukochane filmy <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam wszystko oprócz Love Rosie, Akademii Wampirów i Darów Anioła, bo chcę najpierw przeczytać książki :)
      Resztę kocham <33

      Usuń
  2. Polecam niesamowitego spider mana i ósmoklasiści nie płaczą :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle osób pisało mi już o Ósmoklasiści nie płaczą, muszę w końcu obejrzeć ^^
    Zapomniałam wspomnieć o moim jednym z chwilowo ulubionych filmów czyli "Niezłomny" <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Angelina jest super aktorką i piękną kobietą, ale troszeczkę pokręconą prywatnie :P

    OdpowiedzUsuń