sobota, 7 marca 2015

KONKURS!

Hej :)
Ostatnio pytałam Was czy chcecie jakiś konkurs w którym do wygrania będzie książka ''Gwiazd Naszych Wina'' i wszystkie głosy były pozytywne. Jednak muszę przyznać, że nie mam pojęcia o wysyłaniu paczek, więc jeśli miałabym z tym problem, to mogę zmienić nagrodę za co z góry przepraszam :( 
No ale miejmy nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze :) 
Co musicie zrobić? 
Napisać jak trafiliście na mojego bloga i co Wam się w nim najbardziej podoba. To wszystko. Najciekawsza odpowiedź wygrywa :) (jeśli piszecie komentarz z anonima podpiszcie się nickiem)
Nagrody to oczywiście książka i dołączona do niej dedykacja ode mnie (to NIE jest autograf). Jeśli nie będę mogła wysłać paczki wymyślę coś innego i będzie to niespodzianka :) 
UWAGA: Jeśli wygracie to będziecie musieli mi w mailu podać swoje dane (imię i nazwisko, adres). Chyba że nie będę wysyłać książki, wtedy oczywiście nie. 
No to cóż, powodzenia!
PS: Chcecie grupową konwersacje ze mną 08.03 na gg lub facebooku?
Do zobaczenia! :) 

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłem tutaj przez bloga o Pretty Little Liars, gdzie byłaś redaktorką. Bardzo spodobał mi się Twój styl pisania, dlatego z ciekawością zajrzałem na Twój prywatny blog. Okazało się, że tutaj możesz bardziej się "rozwinąć", ponieważ możesz pisać o wszystkim co kochasz. Najbardziej lubię tutaj recenzje. Masz dość podobny do mnie gust czytelniczy. Również uwielbiam Johna Greena. Twoje recenzje od razu zachęcają do sięgnięcia po daną książkę. Fajne jest w nich, że robisz część bez spoilerów dla nieczytających książki i ze spoilerami, dla tych, którzy już ją przeczytali. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam tu w ten sam sposób co Stan Loud ;) Od kilku lat jestem wielką fanką Pretty Little Liars i muszę się przyznać, że jestem uzależniona od czytania blogów o PLL i codziennie zaglądam na inlovewithpll i pll-fansite. Byłaś tam redaktorką, podobały mi się Twoje posty i gdy napisałaś, że masz prywatnego bloga, to zajrzałam tu ... i zostałam ;) Bardzo podoba mi się Twój sposób pisania - jest on lekki, nieprzekombinowany i z przyjemnością się czyta Twoje wpisy, bo są bardzo wciągające. Jednocześnie nie są one infantylne - myślę, że jesteś bardzo dojrzała jak na swój wiek (ja mam rocznikowo 19 lat - tak, to przerażające ;p - ale nie czuję jakiejś wielkiej przepaści między nami, chyba że to ja jestem mentalnie trzynastolatką) i ogólnie poruszasz bardzo fajne tematy, bo ja uwielbiam czytać o książkach, filmach, no i te wszystkie ciekawe tagi :) Poza tym widać, że masz poczucie humoru i ogólnie jesteś bardzo fajną osobą, bije od Ciebie pozytywna energia i ogólnie ten blog jest taki optymistyczny, taki fajny ;) Pozdrawiam, V. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze, gdy próbuję coś tutaj napisać tata wyłącza mi internet xd. Ale dziś się uda, bo zaczęłam pisać wcześniej :D Poznałam Cię dzięki blogowi inlovewithpll, gdyż naprawdę lubię ten blog, a Ty byłaś tam wtedy świetną redaktorką. Już wtedy spodobał mi się Twój sposób pisania. Uwielbiałam Twoje posty, więc zrobiło mi się przykro, gdy dowiedziałam się, że odchodzisz. No, ale na szczęście miałaś swój blog i podałaś linka. Nie tylko podoba mi się sposób w jaki piszesz, ale też to, że mamy ze sobą wspólnych kilka rzeczy. Piszesz w sposób lekki, ale i ciekawy. Podobają mi się Twoje posty, ponieważ piszesz świetne recenzje książkowe i tagi mam nadzieję, że zobaczę ich więcej i jeszcze chciałabym bardzo ujrzeć i móc przeczytać rażenia z seriali i recenzje filmów. Świetny jest też pomysł z grupową konwersacją na facebooku i spotkaniu się na żywo! Co byłoby już trudniejsze, oczywiście przez rodziców, którzy mogli by się nie chcieć zgodzić, dojazd i miejsce spotkania. Ale potem poszłoby już z górki ;) Wracając... Jesteś pozytywnie zakręconą osobą, a już na pewno jak słuchasz reggae to masz w sobie mnóstwo pozytywnej energii. Pozdrawiam ~ D

    OdpowiedzUsuń