niedziela, 1 marca 2015

Pretty Little Liars Tag

Hej :)
Dzisiaj zapraszam Was na tag, do którego nominował mnie Stan z bloga Witajcie w moim świecie (bardzo dziękuję <3). Jeżeli zrobicie ten tag na swoim blogu, koniecznie dajcie mi link na dole! :) 
Jeśli chcecie, możecie odpowiedzieć na te pytania w komentarzu, byłoby mi bardzo miło. 
Zapraszam do rozwinięcia! 

1. Która z kłamczuch  jest Twoją ulubioną?

Spencer/Hanna, ale bardziej Spencer <3 
2. Który bohater jest Twoim ulubionym?
Caleb/Wren/Jason/Andrew/Jake (były chłopka Arii, szczerzę, wolę go od Ezry, nie bijcie :D) <3 
3. Jaki jest Twój ulubiony czarny charakter?
Jeśli możną ją zaliczyć do czarnych charakterów, to Mona :)
4. Jaki jest Twój ulubiony rodzic?
Pani Marin :) 
5. Który sezon jest Twoim ulubionym?
1 i 3 
6. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Piosenka z intra, czyli ''Secret'', ''The Final Say'' oraz ''The Best Is Yet To Come''.
7. Jakie jest Twoje ulubione miejsce w Rosewood?
The Brew oraz dom Hanny :) 
8. Jak myślisz kto jest "A"
Melissa (nienawidzę jej już od pierwszego sezonu, uhh), Ezra lub Paige. 
9. Od kiedy oglądasz Pretty Little Liars?
Od około roku, może półtora ;) 
10. Czy czytasz książki autorstwa Sary Shepard, na których podstawie powstał ten serial?
Zakupiłam już pierwszy tom, leży na mojej półce i czeka na swoją kolej :P 

To były wszystkie pytania.
PS: Mam 2 książki ''Gwiazd Naszych Wina'' i tak myślę, czy nie zrobić jakiegoś konkursu/rozdania... jesteście zainteresowani? :)

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. 
Do zobaczenia! :)

8 komentarzy:

  1. 1. W książce Aria i Spencer, nie mogę się zdecydować xd kocham je obie strasznie i uważam, że jestem takich ich połączeniem ;) W serialu Spencer :)
    2. W książce Mike i Noel, w serialu Caleb, Wes i Wren :)
    3. Alison <3
    4. W serialu pani Marin oraz ojciec Emily :) W książce Ella ;)
    5. 1 i 2
    6. Również "Secret" oraz "Begin Again" https://www.youtube.com/watch?v=t5ZAhj19Dv8 <3
    7. The Brew:)
    8. Ezra, Toby ;)
    9. Dłuugo już ;) Zaczęłam oglądać w wakacje między 2. a 3. klasą gimnazjum, a jestem teraz w 3 klasie liceum ;)
    10. Tak <3 Najpierw przeczytałam pierwszą część książki, bo właśnie wyszła i tak mi się spodobała, że zaczęłam oglądać serial. I teraz czekam na 15. część PLL, która ukaże się w środę <3
    Pozdrawiam,
    V. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo podoba mi się ''Begin Again'' <3
      I też ostatnio polubiłam Ali ;)
      Także pozdrawiam i miło mi, że odpowiedziałaś na pytania <3 :)

      Usuń
  2. Świetny tag<333
    1. Hanna & Mona
    2. Caleb, Toby, Ezra, Jason, Lucas, Noel, Wren <3333333333
    3. A! xd
    4. ostatnio z rodziców kłamczuch pojawia się w szczególności Aschley Marin, pokazują nawet jej życie prywatne - tak jak by była jedną z głównych aktorek czyli w sumie jakby była jedną z kłamczych, innych rodziców już od bardzo dawna nie pokazywali, ale wracając lubię też Ellę, Pam, oraz tatę Em - a propos jak on miał na imię xd. PS. Aschley + Jason = ohyda bleeeee - A Ty co o nich sądzisz???
    5. sezon 5!!! Zdecydowanie najlepszy <333
    6. 3OH!3 - Don't trust me
    https://www.youtube.com/watch?v=mdB3Oyd5HtU
    ( trochę zboczony teledysk xdddddd)
    Katie Herzig - Hey Na Na
    https://www.youtube.com/watch?v=hrQdsQoBfPQ
    i ta scena moja ulubiona <3 :* #EzriaForever
    https://www.youtube.com/watch?v=1MZZSoAwedQ
    ZZ Ward - Last Love Song
    https://www.youtube.com/watch?v=TrcVAEHSgDw
    i oczywiście cała historia Ezri <3 ^
    |
    7. The Brew, Liceum w Rosewood - brakuje mi go strasznie :(((
    dom Spencer, Hanny, Em, Ari, mieszkanie Ezry i Caleba
    8. Melissa, Holden, a może Travis O.o xddd
    9. chyba od 2 lat
    10. jasne to podstawa ;)
    11. heheh napisałam ''11'' i potem patrzę na pytanie, a tu nie ma :'( przydałoby się więcej pytań :D
    W związku z tym konkursem jestem za :D
    Pozdrawiam xoxo ~~ S
    Ps. rób więcej takich postów związanych z serialami, filmami i książkami.
    PPS. a jeszcze mogłyby być np takie pytania: Twoja ulubiona para? Jaka jest Twoja ulubiona postać z aktorów drugoplanowych? Jaki jest Twój ulubiony żart Hanny? Jaką postać, która nie żyje wpominasz najlepiej? xd
    Twoja ulubiona para, która chciałbyś, aby była razem? (czyli taka, która albo była ze sobą i się rozstała, albo taka między, którą była chemia albo w końcu taka, którą shippujesz, a nie miała ze sobą gorętszych scen lub ewentualnie taka para, którą shippujesz, a nie ma ze sobą nic wspólnego)
    xoxo ~~ S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, też uważam, że ten ''romans'' Pani M i Jasona był niestosowny i niesmaczny :/ Naprawdę, scenarzyści mogli to sobie już darować, bo i tak nic z tego nie wynikło...
      Post dotyczący konkursu pojawi się może jutro, albo w sobotę ;)
      Postaram się robić więcej takich postów <3
      A jeśli chodzi o pytania:
      ~ Moja ulubiona para to Haleb, Wrencer i Jakaria <3
      ~ Ulubiona postać drugoplanowa to Jason, Wren, Andrew, Jake, Drew i chyba Mike :)
      ~ Ulubiony żart Hanny: mam kilka, nie potrafię wybrać jednego :D :
      - '' Ukradłaś okulary? Komu?
      - Nie człowiekowi. Ze sklepu. Boże, mam jeszcze trochę klasy''
      - ''Hej księżniczko, gdzie idziesz?
      - "Księżniczka" musi siku"
      - "Jenna nas nie usłyszy! Jest ślepa"
      - ''Nic, tylko złapali mnie za niedozwolone picie, czego nawet nie robiłam! Niestety "ja tylko to trzymam" Nie działa na Bettiego skoczka"
      - ''Zaczynam myśleć, że ta suka ma super moce.''
      - ''Nie mogę się obejść bez telefonu. To jak obchodzenie się bez mózgu.''
      - ''Rzeczy właśnie przeszły z gorszych w gorsiejsze.''
      - ''To nie jest Hogwart. Tu jest po prostu dużo korytarzy i klas.''
      - ''Nie chcę dawać nikomu ani trochę mojej krwi, potrzebuję tyle ile mam.''
      - '' Zawsze nienawidziłam biologi. Kogo obchodzi jak dzielą się komórki, po prostu to robią''
      Hahahahah <3
      ~ Najlepiej z postaci które nie żyją wspominam Monę :)
      ~ Para która chciałabym żeby była razem to Wrencer, Jakaria albo Jaria (Jason+Aria) <3
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Super tag, ale według mnie mogłoby być trochę więcej pytań :D
    1. Emily
    2. Caleb , Toby , Ezra, Wes Mike, Wren, Noel, Holden <333
    3. Mona & Mike a propos chciałabym zobaczyć wspólne scent Mike i Hanny <333 chcę zobaczyć jak by razem wyglądali i ich epickiss :*
    4. tata Em, mama Hanny - Aschley
    5. sezon 5 <3
    6. 3OH!3 - Don't trust me
    Katie Herzig - Hey Na Na
    The Pierces - Secret
    ZZ ward - Last Love Song
    Katie Herzig - Hey Na Na
    i jeszcze jedna, ale nie mogę jej znaleć, leciała albo na końcu jak A robi coś złego albo jak pokazują Monę w jej skrytce - śpiewali tam mocnym głosem '' Al. is a fita for you'' błagam pomóż - jestem zrozpaczona :'( xd
    7. The Brew, Liceum w Rosewood, domy dziewczyn, kościół,
    8. Holbork!
    9. od 5 lat
    10. to klasyka i podstawa każdego fana!!!
    mam pytanko: Czy Mona żyje??? O.o bo nie jestem na bieżąco - jestem przy 16 odcinku, ale widziałam urywek tego jak Mike mówi Arii co zrobiła Mona i w końcu nie wiem - , - błagam odpowiedz, bo uwielbiam Monę i chcę by żyła i przyjaźniła się z dziewczynami <3
    Pozdrawiam :* -- D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę nie wiadomo do końca czy Mona żyje, ale wszystko wskazuje na to, że nie ://
      Ja również pozdrawiam <3

      Usuń
    2. odpowiesz mi proszę na pytanie jakie Ci wcześniej zadałam :(

      Usuń
    3. Szukałam tej piosenki, ale niestety nie znalazłam :(

      Usuń