wtorek, 28 lipca 2015

Mom czyli music of the mouth #1

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was pierwszy post z nowej serii, którą w skrócie będę nazywać Mom. Posty będą pojawiały się co miesiąc i przedstawię Wam kilka piosenek, których w tym okresie słuchałam. 
Zapraszam do rozwinięcia!

1. She's Kinda Hot - 5 Seconds of Summer
Nie jestem fanką 5SOS, ani muzyki której wykonują, ale ta piosenka strasznie mi się spodobała <3 

2. Hey Mama - David Guetta ft Nicki Minaj, Bebe Rexha & Afrojack
Myślę, że nie muszę nic pisać, po prostu bardzo wpada w ucho :) 

3. Ganjaman - Alfons
Na początku nienawidziłam tej piosenki, ale w sumie po kilku przesłuchaniach stwierdziłam, że nie jest taka zła. I teraz ją uwielbiam! 

4. Shut up and dance - WALK THE MOON
Tutaj również chyba nie ma o czym pisać.

5. Worth it - Fifth Harmony 
Mam obsesję na punkcie tej piosenki, jest naprawdę genialna, dziewczyna mają świetne głosy <3 

6. Bitch I'm Madonna - Madonna 
W tym przypadku również na początku jej nie lubiłam, ale potem jakoś się do niej przekonałam :) 

7. Teenage Dirtbag - One Direction
Jest to co prawda cover, ale za to niesamowity <33 

To by było na tyle. 
A jakie są Wasze ulubione piosenki tego miesiąca? Koniecznie mi polecajcie, bo w piątek jadę do Chorwacjii 15 godzin, więc fajnie by było mieć czego posłuchać ^^

PS: Mam pytanie, chcielibyście może chat na blogu? 

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)
Do zobaczenia! 

2 komentarze:

  1. Super pomysł na serię! Uwielbiam Worth It i Bitch I am Madonna. ❤

    www.stanslifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń