czwartek, 30 lipca 2015

Common White Girl Tag

Hej :) 
Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem Common White Girl. 
Zapraszam do rozwinięcia!


1. Ulubiony napój z Starbucksa? 
W moim mieście nie ma Sturbacksa, dlatego byłam w nim tylko raz będąc w Warszawie. Piłam wtedy bodajże Chai Latte. Bardzo mi smakowała. 

2. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
W tygodniu (w ciągu roku szkolnego) ok. 30, 40 minut ze wszystkim, umyciem zębów, ubraniem się, zjedzeniem śniadania i umalowaniem. Natomiast w wakacje lub w weekendy od 45 minut do godziny.

3. Ile selfie robisz dziennie?
Zależy, jeśli wyglądam w miarę okay to robię ich dość dużo, jeśli nie to wcale. 

4. Ile masz obserwatorów i zdjęć na instagramie?
Obserwujących 163, a zdjęć 78 :P

5. Używasz zwrotów "LOL" i "OMG" na głos? 
Zdarza się, ale częściej piszę. 

6. Czy nosisz jedną rzecz po kilka razy?
Jasne że tak, co to za pytanie, nie jestem jedną z Kardashianek :P 

7. Czy jesteś rasistką? 
Nie. Jestem bardzo tolerancyjna. 

8. Ile masz tweetów? 
44, rzadko używam Twittera.

9. Instagram vs Twitter vs Tumblr
100% Instagram :)

10. Jak spędzasz większość swojego czasu? 
Głównie słucham muzyki, oglądam filmiki na YouTube, czytam książki lub jeżdżę na deskorolce ^^

11. Kto jest twoim ulubionym youtuberem? 
Oj mam duuuużo, ale ogólnie to EivLadris. 

12. Jak często malujesz paznokcie? 
W ciągu roku szkolnego praktycznie w ogóle (niestety nie mogę mieć pomalowanych w szkole), natomiast w wakacje lub dłuższe wolne robię sobie hybrydowe, teraz również takie mam :) 

13. Jesteś zakupoholiczką? 
W 60% powiedzmy. Uwielbiam zakupy, ale nie robię ich jakoś bardzo często. 

14. Ile razy oglądałaś "Wredne Dziewczyny". 
Nie pamiętam, ale sporo. 

15. Czy posiadasz dużo ubrań? 
Tak, jednak w większości z nich nie chodzę ;P

16. Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?
Raczej nie. 

17. Robisz makijaż codziennie?
Ponownie, w ciągu roku szkolnego tak, a w wakacje, weekendy, itp. tylko wtedy kiedy gdzieś wychodzę.

18. Jakie są twoje oceny w szkole? 
Coś pomiędzy średnie a dobre. Ogólnie w gimnazjum bardzo się pogorszyłam, w 6 klasie miałam średnią 5,18, natomiast w pierwszej 4,5. 

19. Jak często stylizujesz swoje włosy? 
Praktycznie w ogóle. Jedyne co robię, to wstaje rano i je czeszę. Czasami je zakręcę jeśli mam taki kaprys. 

20. Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"?
Nie, jeśli wiem, że spędzę cały dzień w domu, to zakładam tak zwane ''podomki'', czyli najczęściej dresy lub legginsy (obowiązkowo z dziurą!) i do tego jakakolwiek bluzka. 

To by było na tyle. 
Jeśli chcecie, możecie odpowiedzieć na te pytania w komentarzu, byłoby mi bardzo miło. 

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :) 
Do zobaczenia!

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny Tag! Może zmienię tytuł na Common White Boy TAG i pozamieniam kilka pytań i dodam na bloga? Nie masz nic przeciwko? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że nie, koniecznie daj mi linka ;*

      Usuń
    2. Już zrobiłem :*

      http://stanslifestyle.blogspot.com/2015/07/common-white-boy-tag.html

      Usuń
  2. fajny TAG :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    poklikasz w linki?
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  3. A to ciekawe, bo właśnie wczoraj oglądałam ten tag u jednej z Youtuberek, a dziś trafiam na niego u Ciebie c;
    W ocenach z podstawówki do gimnazjum nie miałam jakiejś wielkiej różnicy, może podobnie do Ciebie, ale przechodząc do liceum spadłam na tyle, że groziło mi zostanie w klasie... zakupów szczerze nie lubię, w starbucksie nie piję, z podobnych powodów co Ty :p piątka za tolerancyjność!
    Ogółem fajny tag, powodzenia w pisaniu nowego posta!
    Pozdrawiam,
    http://0gooey0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja strasznie się właśnie obawiam liceum, bo jestem tragiczna z matmy, nic nie rozumiem praktycznie, jestem typowym humanem. Ale jakoś to będzie :)
      Kawę bardzo lubię i gdybym miała Starbucksa bliżej to pewnie byłabym jego stałym gościem :P
      Dziękuje <33

      Usuń