piątek, 28 sierpnia 2015

Fangirl Tag

Hej :) 
Dzisiaj mam dla Was tag, do którego nominował mnie Stan (http://stanslifestyle.blogspot.com/ ) za co serdecznie dziękuję <3 
Zapraszam do rozwinięcia!


1. Co według Ciebie oznacza " Fangirl"
Fangirl to dziewczyna, która po prostu jest bardzo ''wkręcona'' w pewne seriale, książki, filmy, itp. 

2. Do jakich fandomów należysz?
Directioner, PLL Army, Mixer oraz Lovatic :) Ogólnie lubię bardzo dużo artystów, jednak nie na tyle żeby być pełnoprawnie być w fandomie. 

3. Jakie jest Twoje najmilsze wspomnienie z fandomem?
Szczerze chyba takiego nie mam. 

 4. Jakie są fandomy, z których wyrosłeś, lub opuściłeś
Kiedyś bardzo lubiłam Miley Cyrus, teraz z wiadomych powodów przestałam.

5. Jakie jest Twoje OTP (One True Paring)?
Z seriali to Wrencer, Jakearia, Haleb, Ali i Lorenzo z PLL oraz Lamy, Lauren i Theo z Faking it. A z celebrytów to Brangelina oraz Ashton Kutcher i Mila Kunis :) 

6. Gdybyś mógł spotkać się z ulubioną postacią fikcyjną/celebrytą, co byś mu powiedział?
Na pewno podziękowałabym, że jest, powoduje uśmiech na mojej twarzy i choć nie wie kim jestem, wspiera mnie.

7.  Czy zdarzyło ci się, że ktoś wyśmiewał się z Ciebie za  lubienia jakiegoś fandomu?
Nie, na szczęście nie miałam tej nieprzyjemności. 

8.  Czy udało Ci się zarazić kogoś jakimś fandomem?
Niestety nie :( Wkręciłam trochę niektóre moje przyjaciółki w One Direction, ale bardziej w ich muzykę. 

 9.  Za co kochasz swoich idoli?
Za wszystko tak naprawdę, jak już pisałam, za to że są i powodują uśmiech na mojej twarzy :)

10. Kogo nominujesz do tagu?
Do tagu nominuję każdego kto również jest fangirl lub fanboy. Jeśli macie bloga i zrobicie ten tag, to koniecznie dajcie mi link. 
Natomiast jeśli nie macie bloga, możecie zrobić ten tag w komentarzu poniżej. Chętnie poczytam Wasze odpowiedzi :)) 

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Do zobaczenia!

6 komentarzy: