poniedziałek, 17 sierpnia 2015

TOP 5 gier wideo

Hej :) 
Dzisiaj mam dla Was TOP 5 trochę innego rodzaju. Jak być może wiecie, jestem jedną z tych dziewczyn, które grają w gry. I nie, w tym poście nie znajdziecie wszystkich części simsów. Fakt pojawią się, ale tylko raz. 
Wiem, że post nie przypadnie wszystkim do gustu, ale zaryzykuję :) 
Zapraszam do rozwinięcia!

5. GTA V 

Powiem Wam, że miałam straszny problem, którą grę postawić na tym miejscu, bo wszystkie pięć uwielbiam praktycznie tak samo. Jednak GTA ma jeden minus, nie można (nie licząc online) stworzyć własnej postaci, a to jest coś co naprawdę doceniam. 
Dużym plusem z kolei jest to, że można pomijać niektóre wątki misji (chyba każdy wie, że nie ma nic gorszego niż męczenie się z jedną rzeczą parę dni).
Polecam, dla fanów całej serii. 

4. To the Moon 
Cudowna, wzruszająca gra. Jedyna na jakiej się popłakałam. Piękna w swojej prostocie. Tak naprawdę cała gra opiera się na fabule. Nie każdemu się spodoba, ale moim zdaniem każdy powinien zagrać. 

3. Dragon Age; Origins
Coś dla fanów Neverwinter. Moim zdaniem bardzo podobna. Są w niej 2 rzeczy które uwielbiam w grach: jak już mówiłam, możliwość stworzenia własnej postaci oraz wyboru odpowiedzi w dialogu. Dzięki temu postać jest całkowicie ''nasza''. Nie tylko kształtujemy jej wygląd, ale też charakter. Dodatkowo, jest w niej mój gamingowy crush, czyli Alistair <3 
No i ogar (którego ZAWSZE grając nazywam Nachalaan, nie mam pojęcia czemu) ^^ 

2. Saints Row: The Third 
Moja zdecydowanie ulubiona strzelanka! Uwielbiam ją całym sercem. Oczywiście, można stworzyć własną postać. Lubię takie klimaty gangów, pieniędzy, narkotyków, itp. Dodatkowo, mamy możliwość wyborów, które mają wpływ na dalszą grę. 

1. The Sims 3
No cóż, nie będę urywać, jest to zdecydowanie moja ulubiona gra, Gram od ok. 3 lat i nigdy mi się nie znudziła. Więcej chyba nie muszę pisać :) 

Nie opisywałam o czym są gry, bo każdy jeśli chce może sprawdzić w google, a ja naprawdę nie umiem opisywać :P

A jakie są Wasze ulubione gry?

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. 
Do zobaczenia! 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny post! Ja szczerze mówiąc nie gram w żadne gry, ale może zacznę. :)

    OdpowiedzUsuń