środa, 24 czerwca 2015

Szablon na bloga!

Hej :) 
Mam do Was pytanko: Czy jest tu osoba, która umie robić szablony? Może ''pracujecie'' w jakiejś szablonowni? 
Jeśli tak, piszcie w komentarzu, lub (wolałabym) na maila: hazzykontakt@gmail.com
Jak można się domyśleć, chciałabym nowy szablon. Bardzo podoba mi się ten który mam, jednak chciałabym bardziej personalizowany i wakacyjny. Dlatego jeśli ktoś robi szablony (w takim stylu jaki jest mój aktualny) to niech najlepiej pisze na maila, aby dogadać szczegóły. Od razu mówię, że nie obiecuję że szablon ustawię, bo jeśli mi się nie spodoba, to po prostu tego nie zrobię. Dlatego fajnie by było, gdyby dana osoba najpierw wysłała mi przykładowy szablon który kiedyś zrobiła. 
To na tyle, bardzo mi na tym zależy, także jeśli ktoś umie to niech pisze koniecznie!
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz