sobota, 13 czerwca 2015

Lubimy Czytać TAG

Hej!
Dzisiaj mam dla Was tag, do którego już jakiś czas temu nominował mnie Stan z bloga Witajcie w moim świecie. Jest to tag, którego motywem przewodnim jest portal Lubimy Czytać (<moje konto>). 
Zapraszam do rozwinięcia!
1. Jaka książka została ostatnio oznaczona przez Ciebie jako przeczytana?
Zbuntowana.
2. Co obecnie czytasz?
Zostań jeśli kochasz.
3. Co ostatnio odznaczyłaś jako chcę przeczytać?
Kim jesteś Sky? (polecacie? :P).
4. Co planujesz przeczytać w pierwszej kolejności?
Cudowne tu i teraz <3
5. Czy używasz systemu gwiazdek?
Tak, używam, bardzo przydatna rzecz swoją drogą :P 
6. Czy bierzesz udział w jakiś tegorocznych wyzwaniach?
7. Czy masz listę życzeń na Lubimy Czytać?
Nie mam ;)
8. Jaką książkę zamierzasz kupić jako następną?
The DUFF jeśli ją gdzieś znajdę, a jeśli nie to 1 tom Percy Jackson. 
9. Czy masz jakieś ulubione cytaty na Lubimy czytać?
Na Lubimy Czytać nie, ogólnie to oczywiście tak :P
10. Jacy są Twoi ulubieni autorzy na Lubimy czytać?
John Green, Lurlene McDaniel, Suzanne Collins.
11. Czy jesteś w jakiś grupach na Lubimy Czytać?
Nie.
12. Kogo tagujesz?
Taguję wszystkie osoby, które mają ochotę zrobić ten tag na swoim blogu lub w komentarzu ;) 

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Do zobaczenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz