niedziela, 5 kwietnia 2015

TOP 5 moich ulubionych seriali

Hej :) 
Dzisiaj mam dla Was kolejny post z serii TOP 5, tym razem będą to moje ulubione seriale. 
Zapraszam do rozwinięcia!

5. Teen Wolf

Uwielbiam ten serial, jednak jest on na 5 miejscu, ponieważ obejrzałam dopiero 4 odcinki. 
Opowiada on o nastolatku, który zostaje ugryziony przez tajemniczego wilka. Po tym zdarzeniu zaczyna zauważać, że ma nadnaturalne zdolności. 
Moja ocena (jak na razie): 8/10 

4. Teoria wielkiego podrywu 
Oglądam go sporadycznie, ale mimo to go kocham <3 
Opowiada on o grupie naukowców. I to w sumie tyle, są tam po prostu pokazane ich losy, codzienne życie, itd. Moją ulubioną postacią jest Sheldon, uwielbiam go! Podziwiam Jima Parosna za tak świetną grę aktorską.
Moja ocena: 8/10 

3. Pamiętniki Carrie
Ten serial już się skończył, a ja do tej pory nie obejrzałam ostatniego odcinka, ponieważ na żadnym odtwarzaczu nie chcę mi się załadować. 
Jest to prequel serialu ''Seks w wielkim mieście''. Opowiada o życiu Carrie kiedy była nastolatką. 
Akcja rozgrywa się (chyba) w latach 80. Pomimo tego, kompletnie mi to nie przeszkadzało i nie czułam tej przepaści. Nawet śmiesznie oglądało się, jak bohaterzy rozmawiali przez telefon wielkości żelazka :D 
Moja ocena: 8,5/10

2. Faking it 
Robiłam już wrażenia z pilotu tego serialu (klik). 
Przedstawia on historię dwóch najlepszych przyjaciółek, Karmy i Amy, które decydują się udawać lesbijki, aby zdobyć popularność w liceum. 
Serial jest genialny, naprawdę polecam. 
Moja ocena: 9/10 

1. Pretty Little Liars
Czyli pokrótce: serial mojego życia. Jak pewnie wiecie jestem redaktorką na blogu o PLL (klik
Serial opowiada o grupie nastolatek, których przyjaciółka zaginęła. Kiedy po roku znajdują jej ciało, dziewczyny zaczynają otrzymywać anonimowe wiadomości od osoby, która podpisuje się A. 
Moja ocena: 10/10 

A jakie są Wasze ulubione seriale? 

Straaasznie przepraszam, za powtarzające się słowa i wyrażenia takie jak ''serial'' i ''opowiada on'', ale nie wiedziałam jak mogę je zastąpić :// 

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. 
Do zobaczenia!

12 komentarzy:

  1. Nie dałaś linku do "jestem redaktorką.." :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, faktycznie haha :D Dodam jak będę na komputerze ;)

      Usuń
  2. moje ulubione seriale to: tvd, to, pll, tf, pc, gg, ts, tw, <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz rozwinąć skróty pc i ts? Bo nie do końca wiem które to seriale :D

      Usuń
    2. Jasne :D
      Pc - Pamiętniki Carrie
      Ts - Twisted ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    3. A no tak, PC to pamiętniki Carrie :D
      Jestem bardziej przyzwyczajona do skrótu TCD ;P

      Usuń
  3. Moje top 10ulubionych seriali :)

    10.IZombie
    9.Plotkara
    8.Young&Hungry
    7.Faking it
    6.Sherlock
    5.Finding Carter
    4.Eye candy
    3.Stalker
    2.Glee
    1.Pretty Litttle Liars <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony serial to Pretty Little Liars, oglądałam też Ravenswood i The Lying Game:) Uwielbiam również Przyjaciół, Jak poznałem waszą matkę, Hożych doktorów. Obejrzałam również pierwszy sezon Plotkary i zamierzam obejrzeć resztę w wakacje ;) V.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę obejrzeć The Lying Game jak przeczytam książki :P
      Też planuję obejrzeć Plotkarę :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię seriale: Plotkara, Pamiętniki Wampirów, The Originals, Nastoletni Wilkołak, The Foster, Twisted, Ravenswood, The Lying Game, Słodkie Kłamstewka, a także Jak Poznałem Waszą Matkę, Przyjaciele, Hoży Doktorzy, Teoria Wielkiego Podrywu. A z polskich: Ranczo, Rodzinka.pl, Rodzina Zastępcza, Miodowe Lata, O Mnie Się Nie Martw. Serdecznie polecam te seriale i pozdrawiam wszystkich :* ~~ S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część z tych seriali mam już na liście do obejrzenia ;)

      Usuń