wtorek, 7 kwietnia 2015

FAQ/Q&A

Hej :)
Dzisiaj mam dla was coś w rodzaju posta informacyjnego. 
Otóż dość często w komentarzach oraz na moim asku pojawiają się pytania, na które wielokrotnie odpowiadałam. Dlatego pomyślałam, że zrobię zakładkę FAQ, w której znajdą się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. 
Chciałabym, żebyście pod tym postem zadali mi pytania, na które chcielibyście dostać odpowiedzieć ;) 
Zakładkę będę aktualizowała na bieżąco, dlatego nie ma konkretnego terminu do którego macie zadawać pytania.
PS: W menu obok pojawił się już odnośnik do zakładki FAQ (klik), ale nadal możecie zadawać pytania.

Do zobaczenia! :)

20 komentarzy:

  1. jakiego typy pytania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie na jakie chcecie znać odpowiedź ;)

      Usuń
  2. jaki jest Twój ulubiony kolor?

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałaś film ''Behaving Badly''?
    Jak wrażenia?

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba Ci się nowa piosenka Carly?
    Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba Ci się piosenka Kelly?
    Dlaczego? Jakie wrażenia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój ulubiony aktor?

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie seriale oglądałaś w dzieciństwie?

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie filmy oglądałaś w dzieciństwie?

    OdpowiedzUsuń
  9. co robisz w wolnym czasie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakiego rodzaju książki czytasz?
    i jakiego typu najbardziej lubisz czytać?
    wymień przykłady proooszę :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ulubiony film?
    Ulubiony kolor?
    Ulubiony kosmetyk?
    Ulubiona piosenka?
    Ulubiony zapach?
    Oglądasz Małych Gigantów? ^^
    Do jakiej szkoły chodzisz? (klasa, profil)
    Jesteś wierząca?
    W jakim kraju/mieście chciałabyś zamieszkać w przyszłości?
    Jakieś plany na wakacje?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulubiony artysta?
    Ulubiony aktor i aktorka?
    Ulubiony piosenkarz i piosenkarka? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie programy rozrywkowe oglądasz?
    gotujesz? lubisz gotować?
    Jaki uprawiasz sport?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie masz ulubione zwierzątko?
    Jakie masz zwierzątka w domu?
    Jaką masz ulubioną książkę?

    OdpowiedzUsuń
  15. dlaczego nam nie odpisujesz i nie robisz nowych postów? :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie odpisuję? Odpisałam na wszystkie komentarze ;)
      A postów nie było, bo nie miałam czasu. Miałam pisać w ten weekend, ale jestem chora i czuję się strasznie :(
      Za to w przyszłym tygodniu moja klasa jedzie na zieloną szkołę, a ja zostaję i nie będę chodziła do szkoły, więc będę miała cały tydzień na pisanie :)

      Usuń
    2. aaa.. w tej zakładce... xd
      jaka ja niekumata ;d
      nie jedziesz na wycieczkę, bo jesteś chora, jak tak to Ci współczuję i gdzie jadą, bo my w góry <3
      aaa mam fajne pytanko: na jakich szkolnych wycieczkach byłaś - gdzie, co robiliście, co zwiedzaliście, jakie masz najlepsze wspomnienia z tych wycieczek, jakieś śmieszne cytaty, kawały, zabawy...? :D

      Usuń
    3. Nie, nie jadę, bo nie chciałam jechać (wycieczka trwa 4 dni i jest w niej praktycznie samo zwiedzanie, czego nienawidzę) ;P
      Właściwie nawet nie wiem gdzie :D

      Usuń
    4. W sumie prawie nikt nie lubi zwiedzania, ale czasem można coś z tego wynieść i dowiedzieć się wielu ciekawych informacji ( zależy co i gdzie zwiedzacie).
      Jednakże wycieczka szkolna jest też miłym wspólnym spędzeniem czasu, pośmianiem się, przeżyciem wielu ciekawych przygód, zacieśnieniem więzi i zjednoczeniem klasy. Dlatego, żebyś nic nie straciła i, aby na przykład jak oni będą wspominać coś fajnego z tej wycieczki, by Tobie nie zrobiło się smutno. I ogółem polecam Ci szkolne wycieczki - nigdy nie żałowałam, że pojechałam razem z klasą. Wręcz przeciwnie zostało wiele ciekawych i zabawnych wspomnień ( fajnie jest w autobusie :D)
      Zastanów się jeszcze, abyś potem nie żałowała ;)

      Usuń