poniedziałek, 5 stycznia 2015

Wyzwanie książkowe 2015 I Books Challange 2015

Hej :)
Zostałam nominowana przez z Stana z bloga Witajcie w moim świecie, za co serdecznie dziękuje <3
Ja nominuję do niego Martynikę z bloga PlMartynika, Magnolię z bloga Okiem Magnolii (tak, wiem że mają ode mnie mnóstwo nominacji do mnóstwa rzeczy, ale może to je zmotywuje do częstszego pisania postów, haha!) i wszystkie osoby które lubią czytać :)
O co jednak chodzi w tym wyzwaniu?
Aby wykonać wyzwanie trzeba przeczytać książki, które spełniają warunki podane na zdjęciu poniżej.
Życzę wszystkim powodzenia! :)
Do zobaczenia!

10 komentarzy:

  1. WoW!!! Zamierzasz to wszystko wykonać?! Podziw!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też spróbuję to wszystko wykonać ;)
    ps. część już zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz napisać za rok czy Ci się udało! :)

      Usuń
    2. dlaczego za rok?!!! startuję teraz :P

      Usuń
    3. Bo podsumowanie tego challengu robi się pod koniec 2015 roku ;)

      Usuń
  3. Super, spróbuję, ale to się trzeba gdzieś zgłosić, Hazzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nie, każdy robi to tak dla siebie :)

      Usuń