wtorek, 5 maja 2015

My bookshelf tour

Hej! :)
Mogłabym po raz kolejny Was przepraszać za to, że znowu tyle czasu nie było posta, ale nie zrobię tego, bo to bez sensu. No cóż, po prostu nie jestem systematyczna i nie mam ostatnio pomysłów na posty. W dodatku jestem chora.
Jednak dzisiaj chciałabym Wam pokazać, co znajduje się na mojej półce z książkami.
Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale nie miałam czasu naładować aparatu, więc zdjęcia musiałam robić telefonem, przez co zdjęcia w komputerze wyglądają gorzej.
(prawdopodobnie za jakiś czas będzie aktualizacja, ponieważ wyprowadzam się do nowego mieszkania i będę miała nową półkę i nowe książki, gdyż 14 maja są moje urodziny i już wiem na co w większości przeznaczę pieniądze ^^)
Zapraszam do rozwinięcia!

Na samej górze znajdują się świeczki i zdjęcia, czego nie będę Wam pokazywać, bo jest to mało ciekawe.
Na pierwszej półce znajdują się ''główne'' książki. Są one poukładane (powiedzmy) tematycznie.
Zaczynając od lewej strony mamy zakładki, na których punkcie mam obsesję. Kiedyś miałam ich dużo więcej, ale gdzieś je pogubiłam. Nie zwracajcie uwagi na tą ostatnią, zrobiłam ją chyba w 4 klasie i trzymam ją tylko z sentymentu :P
Jest to jedyny kryminał na mojej półce. Kupiłam tą książkę w Empiku, bo była w dość ciekawej promocji + EivLadris polecała kryminały Agaty Christie, więc pomyślałam czemu nie.
Moja perełka, czyli Gwiazd Naszych Wina w filmowej okładce z cudownymi Shailene i Anselem <3
Chyba nie muszę nic więcej mówić.
Tego cudeńka jeszcze nie przeczytałam, ale absolutnie uwielbiam film! Okładka ponownie z Shai i najwspanialszym Milesem <3
Czeka na przeczytanie (przyzwyczajcie się, że większości książek na mojej półce nie przeczytałam :P)
Tym razem coś co przeczytałam! :D Nie będę się rozpisywać, ponieważ zrobiłam recenzję tej powieści (klik).
Kolejna pozycja do przeczytania, biorę się za nią po tym jak przeczytam Zbuntowaną, którą aktualne czytam (czyli pewnie za dzień, dwa). 
PLL, czyli książka na podstawie której powstał serial mojego życia. Nie bijcie, ale jeszcze jej nie przeczytałam...
Książkę bardzo lubię i serdecznie polecam. Planuję w przyszłości przeczytać ją po raz drugi i zrobić jej recenzję, więc czekajcie ;)
Trylogia Igrzysk. Powiem Wam, że cała seria podobała mi się bardziej, zanim przeczytałam Kosogłosa. Teraz tylko ją lubię, kiedyś była jedną z moich ulubionych. 
Moja ulubiona jak na ta chwilę książka, której zrobiłam recenzję (klik).
Klasyka, że tak powiem, czyli DA, której niestety jeszcze nie przeczytałam.
Więzień Labiryntu z cudownym Dylanem O'Brienem na okładce <3
Książka, którą polecała Ewelina, więc oczywiście musiałam ją kupić. Również w kolejce do przeczytania.
I miała taką fajną zakładkę ^^:

Do przeczytania tej książki nie ciągnie mnie za specjalnie, kupiłam ją za jakieś grosze dość dawno temu i tak zbiera kurz na półce.
Dalej mam 2 tomy Wampów, czyli jak na tą chwilę mojej ulubionej serii o wampirach. Recenzja również pojawi się w przyszłości.
Ta książkę kupiłam z polecenia Anity z Book Rewiews. Zainteresował mnie też film. Także czeka na przeczytanie.
Cienie Sukuba to któryś z kolei tom serii. Ja jednak przeczytałam ten jako pierwszy i absolutnie mogłam odnaleźć się w tej książce i jest ona jedną z moich ulubionych. Teraz poluję na 1 tom :P
Książkę czytałam mając 12 lat i pamiętam, że bardzo mi się podobała. Na końcu ryczałam jak bóbr i pewnie gdybym teraz ją przeczytała też bym płakała.
Mam też biografię Harrego Styles'a. Jest bardzo ciekawa, można się z niej dowiedzieć wielu nowych rzeczy, szkoda tylko, że nie jest autoryzowana.

To tyle jeśli chodzi o tą półkę. 
Na tej z kolei są książki z mojego dzieciństwa (co wy na to, żeby zrobić post o top 5-ciu książkach z dzieciństwa?) oraz jakieś bajki i encyklopedie, czyli nic ciekawego.
Na ostatniej półce mam tylko kilka książek, które nie zmieściły się na pierwszej półce i są to:
Przeczytałam pierwsze 20 stron tej książki i kompletnie nie mogłam się w niej odnaleźć. Stwierdziłam, że nie jest dla mnie i po prostu ją odstawiłam.
Jest to również któryś z kolei tom, jednak tutaj nie rozumiałam niektórych wątków i nie znałam bohaterów, nie wiedziałam kim są itd. Dlatego też ją odłożyłam.
Jest to najgorsza książka jaką kiedykolwiek czytałam. Wspominałam o niej w jednym tagu (klik) i nie będę sobie szargała nerwów. Zdecydowanie NIE polecam.

I to by było na tyle. 
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. 
Do zobaczenia! :)

4 komentarze:

  1. Czytałam "Gwiazd naszych wina"(cudo!)"Zostań jeśli kochasz"(bez szału), "Miasto kości" (całkiem okay, myślę, że Ci się spodoba) "Syrenę" (naprawdę miła lektura), PLL i kilka innych kryminałów A. Christie (<3). Na półce czekają Igrzyska, zaczęłam czytać "Niezgodną", ale mnie nie wciągnęla. W planach mam jeszcze "Charliego", "Więźnia labiryntu" i móże "Gone", "Akademia Wampirów" i "W śnieżną noc". O reszcie nie słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytam ''Zostań jeśli kochasz'' i w sumie całkiem mi się podoba :P
      Bardzo polecam Niezgodną, jedna z moich ulubionych pozycji <3
      Polecam również ''Ostatni skok'', książka niedoceniana, ale świetna ;)

      Usuń
  2. Fajny blog , czytałam tylko dwie książki z tej strony ale i tak myślę , że uda mi się przeczytać więcej , zapraszam przy okazji do siebie ja piszę książkę :http://janastolatkaaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń