piątek, 2 stycznia 2015

Before I die, czyli zanim umrę

Hej!
Zgodnie z wynikiem ankiety mam dzisiaj dla Was post z rzeczami, które chcę zrobić przed śmiercią :)
Zapraszam do rozwinięcia!


1. Zakocham się na zabój.

2. Założę rodzinę.

3. Zdobędę korzystną i satysfakcjonująca mnie pracę.

4. Kupię sobie 2 mopsy *.*

5. Napiszę i wydam książkę.

6. Pojadę w podróż dookoła świata.

7. Napiszę piosenkę.

8. Skończę studia gdzieś za granicą.

9. Zjem drogi kawior.

10. Będę miała popularnego bloga.

11. Nauczę się języka hiszpańskiego, francuskiego i macedońskiego.

12. Pójdę pływać z delfinami.

13. Odwiedzę Disneyland.

14. Będę spała pod gwiazdami.

15. Zrobię sobie tatuaż.

16. Zbuduję domek na drzewie.
17. Zestarzeje się z kimś, kogo będę kochać.

18. Będę szczęśliwa.
Mam nadzieje, że post Wam się spodobał :)
A co Wy zrobicie przed śmiercią? 
Do zobaczenia! 

11 komentarzy:

  1. Chcę mieć męża i piątkę dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym być sławna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przed śmiercią marzy mi się szczęśliwe życie z moją rodziną, ukochanym mężem i dziećmi. Razem moglibyśmy podróżować np.: (jeszcze przed narodzeniem dzieci) moglibyśmy; ja i mój ukochany pobrać się i pojechać w podróż poślubną do Paryża <333 Miasta Miłości <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Na domek to już chyba za późno chyba, że będziesz budowała ze swoimi dziećmi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzę by zostać piosenkarką, aktorką, pisarką i tancerką i by móc się tym dzielić z innymi ;) oraz oczywiście by mieć najukochańszego chłopaka na świecie i urodzić z nim dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę mieć kochanego męża, dużo dzieci i 2 yorki ;)

    OdpowiedzUsuń