sobota, 31 stycznia 2015

TOP 5 urodowych kanałów na YouTube (+1)

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was moich TOP 5 urodowych kanałów na YouTube ;) 
Zapraszam do rozwinięcia!

5. Zoella

Zoe to zagraniczna youtuberka, która jest jedną z najpopularniejszych osób na YouTube. Strasznie ją lubię, ponieważ jest pozytywna, świetnie się ubiera i jest zabawna. 
Na jej kanale znajdziecie zarówno vlogi jaki i filmiki beauty :) 

4. lucyandlucy1
Lucy to 15 letnia dziewczyna, która nagrywa filmiki po polsku i jest Polką, ale mieszka w Norwegii. 
Jest mniej więcej w moim wieku, więc można powiedzieć, że się z nią utożsamiam. Co prawda ostatnio troszeczkę irytuje mnie jej styl bycia (jeśli ktoś oglądał jej ostatni filmik i czytał pod nim komentarze, to wie o co chodzi).
Polecam Wam jej kanał, ale szczególnie jej stare filmiki :) 

3. PannaJoannaMakeUp
Asie oglądam od bardzo dawna. Nie wiem co jeszcze dodać, po prostu lubię jej filmiki i często kupuje produkty które poleca ;) 

2. stylizacjeTV
Jeśli chodzi o Karolinę, to mogłabym napisać tutaj to samo co powyżej. Kupuję praktycznie wszytko co poleca i przeważnie mi się sprawdza. Dodatkowo bardzo lubię jej kanał o włosach (Stylizacje Hairstyles). 

1. Red Lipstick Monster
Pisząc ten post w tle leci właśnie filmik Ewy (Ulubieńcy stycznia 2015) :D Uwielbiam ją, nie ma co więcej pisać, po prostu jest świetna <3 

0. Agnieszka Grzelak Beauty
Nie mogłam się powstrzymać i bonusowo dałam kanał Agnieszki. Co prawda wolę jej vlogowy kanał, ale urodowy też jest świetny :)


A jakie są Wasze ulubione urodowe kanały na YouTube?

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Do zobaczenia! :)

6 komentarzy:

  1. Hazzy, kiedy nowy post??? :((( Tęsknię :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam, że mnie tak długo nie było! Postaram się dodać coś dzisiaj albo jutro :3

      Usuń
  2. Ja też tęsknię :((( Czekamy już od dawna na jakiś nowy post.
    Po co zrobiłaś ankietę jak i tak napisałaś o czymś związanym prawdopodobnie z makijażem, ciuchami itd. - większość wypowiedziała się za recenzją książek/ filmów, wrażeniami z seriali, a nawet tagami, ale tylko jedna osoba zagłosowała na posty urodowe i kosmetyczne. No a po tym poście nie było nic nowego od bardzo dawna.Tylko mówię, uwielbiam jak piszesz, ale przez takie odwlekanie możesz stracić wielu czytelników! Pamiętaj o tym! Pozdrawiam :*
    PS. I tak uwielbiam Twój blog <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł ankiety to: NAJCZĘŚCIEJ na blogu mają się pojawiać.
      Od czasu do czasu będą posty urodowe, ale na pewno rzadziej niż tagi czy recenzje ;)
      Tak jak pisałam wyżej, dzisiaj albo jutro pojawi się nowy post ;3
      Dziękuje <3

      Usuń
  3. Zgadzam się!!! Kilka razy dziennie tu wchodzę z nadzieją na nowy ciekawy post, a tu nic. :(((((((((((((
    Uwielbiam Twój blog, ale tyle czekania....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3
      Dzisiaj albo jutro pojawi się nowy post :*

      Usuń