środa, 28 stycznia 2015

Drink Tag

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was tag, do którego nominował mnie Stan z bloga Witajcie w moim świecie. Ja nie nominuję nikogo konkretnego. Jeżeli zrobicie ten tag na swoim blogu, koniecznie dajcie mi link na dole! :) 
Jeśli chcecie, możecie odpowiedzieć na te pytania w komentarzu, byłoby mi bardzo miło. 
Zapraszam do rozwinięcia! 

1. Jaki jest Twój ulubiony zimny napój?

Lipton Ice Tea :) 

2. Jaki jest Twój ulubiony sok?
Nie mam ulubionego soku, ale lubię sok kaktusowy. 

3. Woda mineralna, czy gazowana?
Mineralna.
4. Jaki jest Twój ulubiony ciepły napój?
Herbata albo kawa ;)

5. Jaki rodzaj herbaty najbardziej lubisz?
Zwykłą czarną (Lipton) , albo ''english tea'', czyli polską bawarkę :) 

6. Jaki rodzaj kawy najbardziej lubisz?
Cappuccino lub Latte. 

7. Mleko krowie czy sojowe?
Lubię oba, ale częściej piję krowie. 

8. Jakie napoje jeszcze lubisz?
Ostatnio pije dość sporo Be Power Women. I tak wiem, napoje energetyczne są niezdrowe :P

9. Jaka jest Twoja ulubiona kawiarnia?
Bardzo lubię lokalną kawiarnię, a oprócz niej Starbucks i jeśli można to nazwać kawiarnią, to McCafe ;) 


10. Jaka jest Twoja ulubiona herbaciarnia?
Nigdy nie byłam w żadnej herbaciarni :) 

To było na tyle jeśli chodzi o ten tag. 
Zachęcam Was do głosowania w ankiecie ---> 
PS: Mam 2 książki ''Gwiazd Naszych Wina'' i tak myślę, czy nie zrobić jakiegoś konkursu/rozdania... jesteście zainteresowani? :)

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. 
Do zobaczenia! :)

5 komentarzy:

  1. Hej:) Ja właśnie czekam na nowy odcinek PLL z napisami, więc odpowiem na te pytania ;)
    1. Sprite lub Fanta. Uwielbiałam Colę Zero, ale teraz prawie w ogóle jej nie piję, bo barwi zęby, a ja o nie bardzo dbam ;)
    2. Hmm chyba jabłkowy
    3. Gazowana <3 Tylko taką piję xd
    4. Kawa. W sumie ona też barwi zęby, ale nie umiem z niej zrezygnować. Bez kawy pewnie bym sobie nie poradziła, bo jestem strasznym śpiochem i wiecznie jestem niewyspana ;p
    5. Ogólnie to nie lubię pić herbaty. Smakuje mi jedynie turecka jabłkowa :)
    6. Latte
    7. Krowie. Ogólnie często piję mleko ;)
    8. Też lubię napoje energetyzujące ;) I gorącą czekoladę/kakao:)
    9. Starbucks lub Coffee Heaven
    10. Nie przepadam za herbatą, więc też nigdy w żadnej nie byłam ;)
    Wracając do ,,Klasy pani Czajki", o której Ci pisałam dwie notki temu w komentarzu, to bardzo Ci polecam tę książkę. Wypożyczyłam ją z biblioteki, gdy byłam w pierwszej klasie gimnazjum (teraz kończę liceum) i pamiętam, że bardzo mi się spodobała i przeczytałam ją jeszcze tego samego dnia ;) Wiem, że w niektórych szkołach jest ona lekturą dodatkową (w mojej nie). Jeżeli chodzi o sposób, w jaki została napisana, to muszę przyznać, że nie jest to arcydzieło ;) Książka została napisana w prosty, lekki sposób, zdarzają się tam powtórzenia, jest mało opisów. Ale ogólnie jest bardzo przyjemna, fabuła jest fajna - opowiada o losach nastolatków z jednej klasy, ich problemach, itp. - niektóre są bardziej poważne, inne mniej. Jest wielu bohaterów i można odnaleźć w nich siebie, swoich znajomych, itp. ;) Ja sama pamiętam, że od początku bardzo polubiłam Kamilę (choć wiele osób jej nie lubiło) i utożsamiałam się z nią w wielu sytuacjach. Druga część, ,,LOteria" opowiada o losach tych samych nastolatków w liceum i podobno ma być trzecia część - tak przynajmniej autorka napisała na swoim blogu. Więc ogólnie polecam, może Ci przypadnie do gustu :)
    Pozdrawiam,
    V. :)
    PS. Zabieram się za oglądanie PLL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że odpowiedziałaś na pytania! <3
      Jeśli chodzi o książkę, to może przeczytam :) Ogólnie nie jestem fanką polskich książek, ale skoro polecasz, to może się przemogę :D ;)

      Usuń
  2. Świetny post. Zapraszam do mnie: http://karolina-grabos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! ale najlepsze jednak FRUGO :D

    OdpowiedzUsuń