sobota, 3 stycznia 2015

Czytelnicze nawyki Tag

Hej :)
Pewnie wiecie, że uwielbiam czytać, dlatego też postanowiłam zrobić ten tag :) Na samym początku chcę powiedzieć, że taguję Martynikę z bloga PLLMartynika, Magnolię z bloga Okiem Magnolii oraz wszystkie osoby które lubią czytać i mają bloga. Jeśli zrobicie ten tag, koniecznie dajcie mi linka do Waszego bloga w komentarzu!
A teraz, zapraszam do rozwinięcia!
Pytania:
1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?
Raczej nie, czytam wszędzie. Głównie w moim pokoju :)

2. Czy w trakcie czytania używasz zakładki czy przypadkowych świstków papieru?
Zawsze zakładki, chyba że jest to książka z biblioteki szkolnej, wtedy zaginam strony (tak wiem, jestem straszna, ale jakoś po prostu nie umiem szanować tych książek :D)

3. Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału lub okrągłej liczby stron?
Przeważnie doczytuję do końca rozdziału, bo potem nie mogę się odnaleźć :)

4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania książki?
Często piję, ale nigdy nie jem, bo jestem trochę świnką i zapewne ubrudziłabym całą książkę :D

5. Czy jesteś wielozadaniowa/y? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film w trakcie czytania?
Nie, potrafię się skupić tylko na jednej rzeczy, jak czytam to czytam, jak słucham to słucham, jak oglądam to oglądam.

6. Czy czytasz jedną książkę czy klika naraz?
Jedną, bo tak to wszystko mi się miesza i nie wiem co zdarzyło się w jakiej książce.

7. Czy czytasz w domu czy gdziekolwiek?
Przeważnie w domu, bo nie jeżdżę pociągami, autobusami, itp. zbyt często.

8. Czytasz na głos czy w myślach?
W myślach, bo kiedy czytam na głos to czytam wolno.

9. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?
Nie, czytam wszystko, od deski do deski.
Aczkolwiek kiedyś zawsze na początku czytałam ostatnią stronę.

10. Czy zaginasz grzbiet książki?
Tak, nie umiem inaczej :P

To były wszystkie pytania.
Mam nadzieję, że tag Wam się spodobał :)
Do zobaczenia!

7 komentarzy:

  1. ''Nie, potrafię się skupić tylko na jednej rzeczy, jak czytam to czytam, jak słucham to słucham, jak oglądam to oglądam.'' - ja też :*

    OdpowiedzUsuń
  2. W większości informacji mam podobnie, bliźniaczko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny TAG,zrobiłem go również u siebie :) http://witajciewmoimswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń