poniedziałek, 5 stycznia 2015

The ''me time'' Tag

Hej :)
Dzisiaj zgodnie z wynikami ankiety (w sumie nie do końca zgodnie, bo najpierw dałam haul, ale chciałam go opublikować maks. dzień po zakupach, żebyście byli na bieżąco) będzie The ''me time'' Tag. Dzisiaj nominuję Martynikę z bloga PlMartynika (po raz kolejny, wypadałoby ją poinformować, że nominowałam ją już do trzech tagów haha), Stana z bloga Witaj w moim świecie (który oczywiście może pominąć pytanie 3 i 4) oraz wszystkich którzy mają ochotę zrobić ten tag (jeśli go zrobicie koniecznie dajcie link do swojego bloga w komentarzu :) 
Zapraszam do rozwinięcia!

1. Co oglądasz lub czytasz kiedy masz czas dla siebie?
Kiedy mam trochę więcej wolnego czasu zazwyczaj oglądam seriale, czyli Pretty Little Liars, The Originals lub Ravenswood, albo oglądam jakiś odprężający film, najczęściej jakąś komedię.
Jeśli chodzi o czytanie, to aktualnie czytam ''Kosogłosa''.

2. Co zakładasz kiedy masz czas dla siebie?
Jeżeli mam cały dzień wolny, to zazwyczaj piżamę :P
Ogólnie coś wygodnego, legginsy i sweter na przykład.

3. Jakich kosmetyków używasz kiedy masz czas dla siebie?
Zazwyczaj żadnych, oprócz kremu (Charmine Rose krem z kwasem laktobionowym, bardzo go polecam, nie jest zbyt tani, ale za to działa świetnie) i ewentualnie jakiejś maseczki (na tą chwilę używam Under Twenty, Anti Acne, Żel myjący + peeling złuszczający + maska regulująca 3 w 1 i jestem z niego całkiem zadowolona, aczkolwiek cudów nie robi).

4. Jaki jest teraz twój ulubiony lakier do paznokci?
Jak już mówiłam w Winter Tag moim ulubionym lakierem od dłuższego czasu jest Wibo Express growth nr 483. Ma prześliczny malinowy kolor i jest dość trwały.

5. Co jesz/pijesz kiedy masz czas dla siebie?
To co zwykle właściwie, nie mam jakiś specjalnych napojów/potraw na ten czas.

6. Jaka jest teraz twoja ulubiona świeczka?
Moją ulubioną świeczką jest od bardzo dawna świeczka z Both and Body Works o zapachu Frosted Cupcake. Pachnie trochę jak taka cytrynowo-waniliowa babeczka <3 Uwielbiam jej zapach + jest bardzo wydajna.

7. Czy kiedykolwiek spędzałaś swój wolny czas na zewnątrz?
Raczej nie, wolę spędzać wolny czas w domu.

8. Czy kiedykolwiek poszłabyś do kina sama?
Nie, za bardzo by mi się nudziło, wolę chodzić z przyjaciółmi :)

9. Ulubiony sklep online?
Bardzo rzadko robię zakupy online, więc nie mam takiego.

10. Co jeszcze robisz kiedy masz czas dla siebie?
Przeważnie coś oglądam, czytam, uczę się albo sprzątam. Nic więcej specjalnego :)

A co Wy robicie podczas Waszego ''czasu dla siebie''? 
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)
Do zobaczenia!

6 komentarzy: