środa, 7 stycznia 2015

Czy wolałbyś... wersja książkowa

Hej!
Dzisiaj mam dla Was kolejny książkowy tag, czyli ''Czy wolałabyś...''. Do zrobienia tego tagu nominuję trochę tradycyjnie (:D) Martynikę z bloga PlMartynika i Magnolię z bloga Okiem Magnolii  oraz wszystkich którzy lubią czytać książki i mają bloga (jeśli zrobicie ten tag, to koniecznie dajcie link do swojego bloga w komentarzu).
Zapraszam do rozwinięcia!
Wolałbyś:
1. Czytać tylko powieści wielo czy jedno tomowe?
Chyba wielo, bo czyta się je dłużej i można dowiedzieć się jakie są dalsze losy bohaterów.

2. Czytać tylko książki pisane przez kobiety czy przez mężczyzn?
Przez kobiety, bo na mojej półce są głównie książki pisane przez nie (ale z drugiej strony John Green!). Po prostu bardziej utożsamiam się ze sposobem pisania kobiet.

3. Kupować książki tylko w księgarniach tradycyjnych czy internetowych?
Tradycyjnych, bo ogólnie nie zbyt lubię zakupy przez internet.

4. By na postawie książek powstawały tylko seriale czy tylko filmy?
Filmy, bo zawierają tylko najważniejsze informacje (a film zawsze można podzielić na części).

5. Czytać 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo?
5 książek tygodniowo! Tylko skąd brać kasę na nie?

6. Być profesjonalnym recenzentem czy autorem książek?
Autorem, bo uwielbiam pisać :)

7. Czytać tylko 20 swoich ulubionych książek czy czytać tylko nowe tytuły?
Nowe tytuły, bo można znaleźć kolejne 20 ulubionych książek :)

8. Być bibliotekarzem/bibliotekarką czy sprzedawcą książek?
Bibliotekarką, jak byłam mała zawsze chciałam nią być,

9. Czytać książki tylko ze swojej ulubionej kategorii czy wszystkie inne?
Ze swojej ulubionej, chociaż nie mam takiej.

10. Czytać tylko książki tradycyjne czy tylko ebooki?
Tradycyjne, ja tam w ebooki się na bawię :P

To były wszystkie pytania :)
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Do zobaczenia!

6 komentarzy: