środa, 21 stycznia 2015

Social Media Book Tag

Hej! 
Dzisiaj zapraszam Was na kolejny tag, a ja wiem, że je lubicie! :D Tym razem będzie to tag ''Social Media Book tag'' gdzie będziemy dopasowywać książki do poszczególnych portali społecznościowych. 
Taguję: Martynikę z bloga PLMartynika, oraz Stana z bloga Witajcie w moim świecie :) 
Jeżeli zrobicie ten tag na swoim blogu, koniecznie dajcie mi link na dole! :) 
PS: Jeśli chcecie, możecie odpowiedzieć na te pytania w komentarzu, byłoby mi bardzo miło. 
Zapraszam do rozwinięcia! 



1. Twitter, czyli dobra krótka książka.
Gdybym przeczytała ''Zostań jeśli kochasz'', to zapewne ona by się tutaj pojawiła, ale jako że jeszcze jej nie przeczytałam, postawie na książkę, którą czytałam dość dawno, ale dobrze ją wspominam, czyli ''Zakochana Tessa''. Książka opowiada o pierwszej, niezręcznej młodzieńczej miłości. Polecam szczególnie nastolatkom :)

2. Facebook, czyli książka którą każdy czytał i poczułeś/łaś presję aby ją przeczytać.
W moim przypadku będzie to chyba ''Gwiazd Naszych Wina''. Widziałam tyle stron, plakatów, tylu ludzi się nią zachwycało, że uznałam, że muszę ją przeczytać!

3. Tumblr, czyli książka, którą przeczytałeś, zanim to było popularne.
Nie ma takiej. Kiedyś czytałam bardziej ''hipsterskie'' i mało znane książki, a teraz czytam najbardziej popularne. 

4. MySpace, czyli książka którą przeczytałeś/łaś, ale nie pamiętasz czy Ci się podobała czy nie.
''Trzynastolatki''. Przeczytałam tą książkę dawno i wydaje mi się, że mi się podobała, ale pewna nie jestem. Nie do końca też pamiętam o czym ona była, chyba o grupie nastolatek, które chciały założyć zespół. 

5. Instagram, czyli książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie.
Nie było takiej książki, której ''musiałam'' zrobić zdjęcie, ale najbardziej podoba mi się chyba okładka Darów Anioła :) 

6. YouTube, czyli książka, której ekranizację chciałbyś zobaczyć.
''Ostatni skok'' i ''Cienie Sukuba''. Bardzo lubię te dwie książki i chciałabym zobaczyć ich ekranizację. 

7. GoodReads (Lubimy Czytać), czyli książka, którą polecasz wszystkim.
''Wampy''. Bardzo przyjemna i lekka książka, szybko się czyta. No i jak sama nazwa wskazuje, jest o wampirach, a jak być może wiecie, kocham książki i filmy o wampirach, wilkołakach, wróżkach, itp. Klimatem wydaje mi się, że jest trochę podobna do Akademii Wampirów (z tego co słyszałam, bo nie czytałam jeszcze tej książki).

To by było na tyle jeśli chodzi o ten tag. Jak dla mnie jest bardzo pomysłowy :) 
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. 
Do zobaczenia! ;)

12 komentarzy:

  1. Co do punktu 4 to się wypowiem, bo czytałam tę książkę (i średnio mi się podobała) ;) Jest ona o paczce przyjaciół i ich różnych problemach, perypetiach związanych ze szkołą, rodzicami, obiektami westchnień, itp. - ale nie przypominam sobie, żeby oni chcieli założyć jakiś zespół ;p Pamiętam, że była tam Carrie - ubierała się na czarno, była fanką Stephena Kinga i pisała opowiadania, Alex - chłopczyca, która jeździła na deskorolce, Sky - wegetarianka, która mieszkała w rodzicami na łodzi i dwóch chłopaków, ale w sumie nic charakterystycznego o nich nie pamiętam ;)
    Przepraszam, że się tak rozpisałam ;) Świetny TAG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba przeczytałam 4 tomy i zaczęłam czytać 5, ale mega mnie znudził, więc przestałam go czytać :P
      Sorry jeśli to spojler, ale o tym zespole to może było w innym tomie :D
      A takie dłuższe komentarze są bardzo fajne! Im więcej takich, tym lepiej ;)
      Dziękuje <3

      Usuń
    2. Możliwe, że tak było ;) Ja też czytałam kilka tomów, ale nie jakoś dokładnie ;) Podobały mi się wątki i w ogóle, ale nudził mnie sposób pisania, więc nie skupiałam się za bardzo. Pamiętam jakieś inne wątki (na przykład rywalizację tej paczki z Amiszonkami, czyli najpopularniejszymi dziewczynami w szkole, które codziennie oglądały ,,Modę na sukces" o czwartej ;p ), ale jeżeli był tam jakiś wątek zespołu, to musiał mi umknąć ;)
      Tak przy okazji, czytałaś może serię ,,Co za tydzień" Rosie Rushton? :)

      Usuń
    3. A no tak, coś tam było o Amiszonkach i Modzie na sukces, pamiętam! :D
      Jeśli chodzi o ten zespół, to nie jestem pewna, może to było w innej książce, ale wydaje mi się że w tej ;)
      ''Co za tydzień'' czytałam ;) Zapomniałam o tej książce kompletnie! Z tego co pamiętam, to mi się podobała, nawet chyba przeczytałam wszystkie tomy :)

      Usuń
    4. Wiesz co, coś zaczęło mi świtać z tym zespołem xd Możliwe, że coś tam było, tylko nie cała paczka go założyła, tylko może któryś z tych chłopaków? Coś mi się tak kojarzy ;)
      Tak mi się przypomniała seria ,,Co za tydzień", bo obie te serie mają na okładce dżinsowe tło ;) Pamiętam, że czytałam ,,CzT" kilka lat temu i bardzo mi się podobała, nie była może jakaś ambitna, ale napisana fajnym, lekkim językiem. Nie pamiętasz pewnie, którą z dziewczyn najbardziej polubiłaś;) Ja do dziś pamiętam, że Tansy - tę dziewczynę, co chciała poznać swojego ojca. I ogólnie bardzo mi się podobał jej związek z Andy'm, tym chłopakiem co chciał odszukać swoją matkę ;)
      A czytałaś może ,,Klasę pani Czajki"? Też ma w okładce dżinsowe tło xd
      Pozdrawiam,
      V. :)

      Usuń
    5. *na okładce;)
      V.

      Usuń
    6. Przypomniało mi się, że ''Co za tydzień'' to była kiedyś moja ulubiona seria :) I strasznie żałowałam, że nie ma więcej tomów :P
      Nie do końca pamiętam postacie, więc nie potrafię powiedzieć, która była moją ulubioną ;)
      Nie, nie czytałam ''Klasa pani Czajki'' :)

      Usuń
  2. Dziękuję za nominacje :) jutro z pewnością na nią odpowiem. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam <3
      Ja muszę jeszcze odpowiedzieć na tag, do którego mnie nominowałeś :)

      Usuń