piątek, 9 stycznia 2015

TOP 5 książkowych kanałów na Youtube

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was posta, z moimi TOP 5 książkowymi kanałami na YouTube. Ogólnie oglądam dość sporo zagranicznych kanałów, ale raczej nie książkowych, dlatego większość z nich jest polskich. 
Zapraszam do rozwinięcia!

5. Little Book Owl. 

Jest to zagraniczna booktuberka, którą bardzo lubię głownie za jej pozytywną energię. Może to dziwne, ale przyciągnęły mnie głównie jej różowe włosy, bo uwielbiam kolorowe włosy, a szczególnie różowe :D

4. Abigail Jailette
Abi prowadzi również bloga (<klik>), częściej jednak oglądam jej filmiki. Jest młodą dziewczyną, ale mimo to jest bardzo oczytana, co widać. Dodatkowo, wszystkie książki które przeczytałam, zostały przeczytane również przez nią, czyli mamy podobny gust czytelniczy.

3. towartoczytac
Tutaj również mamy do czynienia z przesympatyczną, oczytaną młodą dziewczyną. Wydaje mi się, że bym się z nią dogadała, mamy podobny sposób myślenia. 

2. Book Reviews by Anita
Anita to jak dla mnie zdecydowana królowa Booktub'a, wydaje mi się, że każda osoba która ogląda vlogerów książkowych zna, albo przynajmniej kojarzy Anitę. Uwielbiam ją, chociaż mamy raczej inny gust książkowy (ale obie kochamy Igrzyska, haha :D). Muszę przyznać, że na początku trooochę irytował mnie jej sposób mówienia, ale potem się przyzwyczaiłam i absolutnie ją pokochałam <3 

1. EivLadris
Na koniec została moja ulubiona vlogerka/booktuberka czyli Ewelina. Kocham ją całym sercem, naprawdę, uwielbiam ją. Jest tak świetną osobą, mówi z taką lekkością, humorem, ale również jest oczytana. Obejrzałam każdy jej filmik dosłownie z pięć razy, jeśli nie więcej. Ewelina również ma bloga (<klik>). 
Fakt, że ma tylko 3 tysiące subskrypcji mnie po prostu załamuje, bo są na YouTube osoby, które mają po 300, 400 tysięcy, a ich filmiki ograniczają się do jednej tematyki. No cóż, życie... 


A jacy są Wasi ulubieni booktuberzy? 
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)
Do zobaczenia! 

13 komentarzy:

  1. wolałabym Twój ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) z pewnością zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałem Cie do nowego TAGU na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, postaram się niedługo odpowiedzieć <3

      Usuń
  4. świetne :D kiedy nowy post??? :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam się do pytania! Tęsknimy :''''(

      Usuń
    2. Ostatni tydzień przed feriami był dla mnie trochę stresujący (poprawy ocen, itp.), ale teraz mam 2 tygodnie wolnego, więc postaram się wrzucać coś częściej :)

      Usuń